2025 lapkričio 11
Nuotolinis renginys

Socialinių paslaugų kokybės reikalavimų diegimas: mokymai įstaigų darbuotojams (bandomasis etapas).

Tikslinė mokymų auditorija: socialinių paslaugų teikėjų specialistai, atsakingi už socialinių paslaugų kokybę ir (arba) Reikalavimų diegimą bandomojo etapo metu.

Tikslas: suteikti žinių ir tobulinti Socialinių paslaugų įstaigų darbuotojų profesines kompetencijas, reikalingas vertinant ir užtikrinant socialinių paslaugų kokybę, stiprinti gebėjimus taikyti socialinių paslaugų kokybės reikalavimus praktikoje.

Trukmė: 16 ak. val. (2 dienų trukmės, kiekvieną dieną 09:00-16:30, su 2 kavos pertraukomis ir pietų pertrauka)

 

Uždaviniai:

  1. Plėtoti socialinių paslaugų kokybės sampratos ir kokybės užtikrinimo proceso supratimą.
  2. Analizuoti socialinių paslaugų kokybės reikalavimus, kriterijus ir jų praktinio įgyvendinimo galimybes.
  3. Supažindinti su bazinio ir pažangaus socialinių paslaugų kokybės lygio atitikties etapais.
  4. Aptarti metodinių gairių rekomendacijas kokybės reikalavimų įgyvendinimui.
  5. Aptarti teisinius socialinių paslaugų kokybės priežiūros ir išorinio vertinimo aspektus.
  6. Lavinti gebėjimą taikyti vidinio kokybės vertinimo įrankį, klausimyno taikymą darbuotojams praktikoje.
  7. Susipažinti su išorinio socialinių paslaugų kokybės vertinimo procesu.
  8. Diskutuoti apie gerąsias socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo praktikas.
  9. Supažindinti su kokybės reikalavimų diegimo etapais ir susitarimų reikšme.
  10. Stiprinti dalyvių motyvaciją įsitraukti į kokybės užtikrinimo procesus ir kurti kokybės kultūrą įstaigoje.

 

Kompetencijos, kurias įgis mokymų dalyviai:

Išklausęs mokymus asmuo žinos:

  • socialinių paslaugų kokybės sampratą, socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo reikšmę ir jos tobulinimo svarbą;
  • socialinių paslaugų kokybės reikalavimus, jų atitikties kriterijus, kokybės reikalavimų sritis;
  • socialinių paslaugų kokybės reikalavimų įgyvendinimo įstaigoje galimybes taikant metodinių gairių rekomendacijas;
  • teisės aktus, reglamentuojančius socialinių paslaugų kokybę ir jų priežiūrą;
  • vidaus ir išorės kokybės vertinimo procesų etapus;
  • kokybės užtikrinimo gerosios praktikos pavyzdžius ir kokybės kultūros kūrimo principus socialinių paslaugų įstaigoje.

Išklausęs mokymus asmuo gebės:

  • veiksmingai taikyti socialinių paslaugų kokybės reikalavimų kriterijus realioje įstaigos veikloje.
  • atlikti savarankišką socialinių paslaugų vidinį vertinimą naudojantis parengtu įrankiu.
  • vertinti įstaigos atitiktį kokybės reikalavimams ir pagrįsti savo įvertinimą.
  • įtraukti darbuotojus į socialinių paslaugų kokybės užtikrinimą.
  • pasiruošti išoriniam kokybės vertinimui – nuo informavimo iki veiklos rezultatų pristatymo.
  • planuoti įstaigos veiklas bandomuoju diegimo laikotarpiu.
  • taikyti įgytas žinias planuojant ir įgyvendinant pokyčius socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo ir gerinimo srityje.

 

Mokymai yra ESFA įgyvendinamo projekto „Socialinių paslaugų kokybės užtikrinimas Lietuvoje“ dalis. Projektą bendrai finansuoja Europos Sąjunga.

   

 

Europos socialinio fondo agentūra

M. Katkaus g. 44, LT-09217 Vilnius

Juridinio asmens kodas: 192050725

Darbo laikas:
I-IV 8:00-17:00 (pietų pertrauka 12:00-12:45).
V 8:00-15:45 (pietų pertrauka 12:00-12:45).

Telefonas: +370 (5) 264 9340

El. paštas: info@esf.lt