
Agentūra yra įstaiga,
kuri dirba su įvairiais projektais.
Projektas yra didelis darbas,
kurį reikia daryti po truputį, kad pasiektume tikslą.
Agentūra turi labai daug patirties
dirbant su projektais.
Patirtis tai žinios ir supratimas, kuriuos įgyjame darydami įvairius dalykus
Agentūros darbuotojai dirba tam,
kad žmonės galėtų geriau:
• mokytis,
• dirbti,
• ir gyventi.
Agentūros projektai padeda žmonėms,
kuriems yra sunku.
Pavyzdžiui, gali padėti tiems,
kurie blogai jaučiasi,
serga ar neturi darbo.
Agentūros projektai padeda žmonėms
mokytis.
Projektai padeda mokytis ir vaikams ir
suaugusiems.
Kuriame naujas idėjas, kad žmonėms būtų
gyventi geriau.
Idėjos tai nauja mintis arba būdas kažką suprasti ar padaryti kitaip.
Idėjas įgyvendiname ir Lietuvoje ir kitose
šalyse.
Agentūros projektai rūpinasi,
kad visi žmonės būtų gerbiami, nors turi skirtumų.
Agentūra draugauja su kitų šalių žmonėmis.
Mes dalinamės idėjomis
ir mokomės vieni iš kitų.
Padedame kitoms organizacijoms tobulėti ir geriau dirbti.
Organizacija yra grupė žmonių,
kurie dirba kartu, kad atliktų svarbų darbą.
Agentūra nustato, kiek kainuoja
padaryti projektus.
Agentūra yra Vilniuje.
Agentūros adresas yra M. Katkaus gatvė 44.
Telefono numeris +370 5 264 9340
M. Katkaus g. 44, LT-09217 Vilnius
Juridinio asmens kodas: 192050725
PVM mokėtojo kodas: LT100012270012
Darbo laikas:
I-IV 8:00-17:00 (pietų pertrauka 12:00-12:45).
V 8:00-15:45 (pietų pertrauka 12:00-12:45).
Telefonas: +370 (5) 264 9340
El. paštas: info@esf.lt